KLANTENSERVICE

Bestellen

Via de webshop kunt u snel & gemakkelijk uw dansschoenen bestellen.

Stap 1:   Doe de producten die je wilt in het winkelmandje
Stap 2:   Als je klaar bent met winkelen, ga dan naar "Mijn Winkelwagen"
Stap 3:   Volg de stappen in het betaalsysteem

U ontvangt een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Mocht u geen orderbevestiging ontvangen, mail dan naar info@latinhoestore.nl. 

Betalen

Wij werken met verschillende betaalsystemen:

Ideal
Via Ideal kunt u veilig en gemakkelijk uw betaling afronden in uw eigen  vertrouwde bankomgeving met de beveiliging van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank, SMS-Tan bij Postbank, en E-Dentifier bij ABN AMRO). Uw betaling wordt direct verwerkt en u kunt deze gelijk terugzien in het betaaloverzicht van uw bank. Na uw betaling met iDEAL ziet u bovendien een bevestiging die u kunt afdrukken of e-mailen.

Vooraf overmaken
Vooraf overmaken betekent dat u na het invoeren van uw bestelling het te betalen bedrag zelf overmaakt op:

IBAN: NL44 INGB 0004 5800 53 t.n.v. Latin Shoe Store 
BIC: INGBNL2A

Vermeldt bij het overmaken uw ordernummer of uw naam, het model en de maat van de schoen. Houdt bij deze betalingsoptie rekening met een langere levertijd, doordat de betaling eerst voltooid moet zijn voordat uw bestelling verzonden wordt.

Verzending

Binnen Nederland
Uw dansschoenen worden altijd verzonden met een track- & tracenummer via DHL For You of PostNL. De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland bedragen €5,95 of €7,95 per pakket, afhankelijk van de gewenste levertijd. Dit bedrag is onafhankelijk van het gewicht of de hoeveelheid schoenen, zolang de verzending maar in 1 keer plaatsvindt. ´╗┐Latin Shoe Store heeft geen invloed op eventuele vertraging, vermissing, beschadiging of foutieve sortering/bezorging van de postzending en kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Accessoires die niet met schoenen worden meegezonden worden met de reguliere post verzonden.

Buiten Nederland
Latin Shoe Store verzendt binnen heel Europa, dus ook naar België & Duitsland. Deze leveringen vinden eveneens plaats met een track- en tracenummer en worden verzonden via PostNL. De verzendkosten voor leveringen buiten Nederland bedragen €12,95 per pakket.

Niet thuis?
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist, krijgt u een briefje in de brievenbus waarop staat of u het pakketje op kunt halen bij een postkantoor / afhaalpunt of dat het pakje bij de buren is afgeleverd.

Levertijd

Dansschoenen uit voorraad
De levertijd voor producten die uit voorraad worden besteld is 2-5 werkdagen. Indien u het risico van lange wachttijden wilt vermijden, raden wij u aan om een bestelling te plaatsen uit onze voorraad. Deze heeft u na ontvangst van uw betaling binnen 5 werkdagen in huis! (Houdt bij vooraf overmaken rekening met een verwerkingstijd van 1 tot 3 dagen)

Dansschoenen op bestelling
Dansschoenen die op bestelling worden gedaan hebben meestal een levertijd van 2-6 weken. Wij streven ernaar de door u bestelde schoenen zo spoedig mogelijk bij u te krijgen, maar wij zijn afhankelijk van de productie- en levertijden van onze leveranciers. Helaas zijn de voorraden bij de leveranciers niet heel groot en wordt er vaak na bestelling geproduceerd, waardoor er vertragingen kunnen oplopen in de afhandeltermijnen. De levertermijnen zijn dan ook indicaties en hier vallen geen rechten aan te ontlenen.

Spoed
Wanneer u met grote spoed een product nodig heeft kunt u altijd contact opnemen met ons. Wij zullen er alles aan doen om een gepaste en spoedige levering te verzorgen.

Garantie

Op ieder product dat u koopt bij Latin Shoe Store heeft u garantie op productie- en fabricagefouten. Latin Shoe Store houden zich aan de officiële garantietermijnen die gesteld worden door leveranciers, importeurs en fabrikanten. Alle reparaties die binnen de garantietermijn moeten worden uitgevoerd zullen door de betreffende leverancier worden verricht.

Wij geven geen garantie als er sprake is van:

  1. Slijtage die als normaal kan worden beschouwd
  2. Ondeskundig gebruik
  3. Opzet of grove onachtzaamheid
  4. Waterschade of bevriezing
  5. Verontreiniging
  6. Slecht onderhoud
  7. Verloren items zoals steentjes & diamantjes

De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Latin Shoe Store.

Wanneer u een product hebt ontvangen dat gebreken vertoond, dient u dit binnen 7 werkdagen na ontvangst aan ons kenbaar te maken, dit kunt u doen door ons te mailen naar info@latinshoestore.nl. Het betreffende artikel dient in de originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd.

Wanneer u een product voor garantie wilt claimen zijn de kosten voor het verzenden naar Latin Shoe Store voor uw rekening. Wanneer de garantie wordt gehonoreerd zijn alle kosten die daaruit voortvloeien, zoals het verzenden naar de distributeurs en retourzending naar u toe, voor rekening van Latin Shoe Store.

Ruilen & Retourneren

U heeft het recht om de ontvangen  producten binnen 7 dagen aan Latin Shoe Store te retourneren of te ruilen onder de volgende voorwaarde:

De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur en de reden van retourzending).

RETOURADRES:

DansPlaza.nl / De Danswinkel / Latin Shoe Store

Ambonstraat 20

9715 HD Groningen

U krijgt een vervangend artikel toegestuurd als u hiervoor kiest of u krijgt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

Verzendkosten
Indien u kiest voor een verzendmethode waar kosten aan verbonden zijn, dan worden deze kosten niet gerestitueerd. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen. 

Verkeerde bestelling ontvangen
Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, zal Latin Shoe Store zorgen voor het verzenden van de juiste artikelen. Ook vergoedt Latin Shoe Store de gemaakte frankeerkosten volledig indien de fout bij Latin Shoe Store ligt. Dit geldt dus niet al u zelf een verkeerd product of de verkeerde maat heeft besteld.