Menu
  •  
  •  
  •  

Garantietermijn

Gelukkig is er bijna nooit iets met onze producten aan de hand. Mocht er toch iets mis gaan met uw product, neem dan contact met ons op. Binnen een maand bieden wij u sowieso garantie op uw artikelen, en daarnaast bieden onze leveranciers hun eigen garantie. Wanneer uw product binnen de garantie valt, zullen wij samen met u en onze leveranciers zoeken naar een passende oplossing. Het kan zijn dat uw product gratis wordt gerepareerd, of dat u een vervangend product van ons ontvangt. Ook is het mogelijk dat u een tegoedbon krijgt om een vervangend artikel uit te kiezen.

 

Uitgesloten van garantie

Uw producten zijn uitgesloten van garantie als:

- ze zijn gebruikt voor een ander doel dan waarvoor ze gemaakt zijn;

- schade hebben opgelopen van buitenaf (lekkage, etcetera);

- er natuurlijke slijtplekken verschijnen op het materiaal, zoals het barsten van lakleer na veel gebruik;

- er sprake is van ruw gebruik.

 

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct na ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar of een tegoedbon.

 

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij het retourneren zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld bij onze klantenservice dat er sprake is van een defect artikel en beschrijf zo duidelijk en specifiek mogelijk wat er aan de hand is met het artikel. Noem hierbij ook uw bestelnummer.
2. U ontvangt via de e-mail een bevestiging van uw verzoek en eventueel verdere informatie.
3. Na overleg met de leverancier ontvangt u via de e-mail instructies voor de terugzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw zending stuurt Danswinkel.nl een ontvangstbevestiging via e-mail en wordt uw product retour gestuurd naar de leverancier.
5. Zij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
6. Wij bespreken met u vervolgens de mogelijkheden.

 

Kosten retourzending

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Als wij een verkeerd product hebben opgestuurd, vergoeden wij de verzendkosten. Dit kan overlegd worden per e-mail. Danswinkel.nl draagt de kosten van de verzending van het gerepareerde of vervangende product.

Gelukkig is er bijna nooit iets met onze producten aan de hand. Mocht er toch iets mis gaan met uw product, neem dan contact met ons op. Binnen een maand bieden wij u sowieso garantie op uw artikelen, en daarnaast bieden onze leveranciers hun eigen garantie. Wanneer uw product binnen de garantie valt, zullen wij samen met u en onze leveranciers zoeken naar een passende oplossing. Het kan zijn dat uw product gratis wordt gerepareerd, of dat u een vervangend product van ons ontvangt. Ook is het mogelijk dat u een tegoedbon krijgt om een vervangend artikel uit te kiezen.

 

Uitgesloten van garantie

Uw producten zijn uitgesloten van garantie als:

- ze zijn gebruikt voor een ander doel dan waarvoor ze gemaakt zijn;

- schade hebben opgelopen van buitenaf (lekkage, etcetera);

- er natuurlijke slijtplekken verschijnen op het materiaal, zoals het barsten van lakleer na veel gebruik;

- er sprake is van ruw gebruik.

 

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct na ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar of een tegoedbon.

 

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij het retourneren zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld bij onze klantenservice dat er sprake is van een defect artikel en beschrijf zo duidelijk en specifiek mogelijk wat er aan de hand is met het artikel. Noem hierbij ook uw bestelnummer.
2. U ontvangt via de e-mail een bevestiging van uw verzoek en eventueel verdere informatie.
3. Na overleg met de leverancier ontvangt u via de e-mail instructies voor de terugzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw zending stuurt Danswinkel.nl een ontvangstbevestiging via e-mail en wordt uw product retour gestuurd naar de leverancier.
5. Zij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
6. Wij bespreken met u vervolgens de mogelijkheden.

 

Kosten retourzending

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Als wij een verkeerd product hebben opgestuurd, vergoeden wij de verzendkosten. Dit kan overlegd worden per e-mail. Danswinkel.nl draagt de kosten van de verzending van het gerepareerde of vervangende product.

Recente bestellingen: 45 min geleden
Uit: Kamperveen

-5% Korting
Op je eerste bestelling.
Gebruik kortingscode in HOOFDLETTERS: FIRSTTIME