Menu
  •  
  •  
  •  

Klachten

Bij Danswinkel proberen we u zo goed mogelijk te helpen. Soms kan het echter zo zijn dat een product vertraging oploopt of dat u vindt dat we tekortschieten in onze service. U hebt als klant dan uiteraard het volste recht om een klacht in te dienen. Als u een klacht hebt, kunt u een e-mail sturen naar [email protected], met als onderwerp 'klacht'. Zorg ervoor dat u in de mail uw bestelnummer aangeeft, beschrijft wat het probleem is en eventueel hoe u het graag opgelost zou zien. Wij bespreken uw klacht dan intern en zullen er alles aan doen om u tevreden te stellen. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klachtenmelding en uiterlijk binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

 

Klacht met betrekking tot levering van uw bestelling

Wij werken met leveranciers over de hele wereld en daardoor kan het soms zo zijn dat een product vertraging oploopt, uit de collectie gaat of verkeerd wordt geleverd. Natuurlijk doen we er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren en een perfect product te leveren. Na ontvangst van uw artikelen van de leveranciers sturen we dezelfde dag nog uw bestelling de deur uit. Als u een bestelling voor een bepaalde datum nodig hebt, vragen wij u om dit aan te geven bij 'opmerkingen' tijdens de bestelling. Wij houden hier dan zo goed mogelijk rekening mee en houden u op de hoogte.

 

Klacht met betrekking tot kwaliteit van de artikelen

Na ontvangst van de bestelling dient u de geleverde goederen onmiddellijk te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken per e-mail te melden. Mocht het geleverde product niet geleverd zijn conform uw bestelling of niet voldoen aan de omschrijving op onze website, dan horen wij dit graag gelijk, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt ons bereiken via ons e-mailadres.

Uiteraard kan het voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet, bijvoorbeeld als een dansschoen na kort gebruik extreme slijtage vertoont. De garantietermijn op de schoenen en overige artikelen is één maand na ontvangst van uw artikel. Daarnaast hebben we de garantie van onze leveranciers, die kan oplopen tot een half jaar. U kunt naar de garantie van uw vragen per e-mail of telefoon.

Elke garantie die we geven is uitsluitend van kracht als u de producten met een normale frequentie gebruikt en ze op de juiste manier hebt onderhouden. De schoenen dienen te worden onderhouden volgens de onderhoudsvoorschriften die op onze website vermeld staan. Indien u kiest of hebt gekozen voor een afwijkende onderhoudsmethode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard. Ook vervalt de garantie als u zonder overleg zelf getracht hebt het gebrek te herstellen. 

Voor vragen over uw garantie of het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice: [email protected].

Bij Danswinkel proberen we u zo goed mogelijk te helpen. Soms kan het echter zo zijn dat een product vertraging oploopt of dat u vindt dat we tekortschieten in onze service. U hebt als klant dan uiteraard het volste recht om een klacht in te dienen. Als u een klacht hebt, kunt u een e-mail sturen naar [email protected], met als onderwerp 'klacht'. Zorg ervoor dat u in de mail uw bestelnummer aangeeft, beschrijft wat het probleem is en eventueel hoe u het graag opgelost zou zien. Wij bespreken uw klacht dan intern en zullen er alles aan doen om u tevreden te stellen. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klachtenmelding en uiterlijk binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

 

Klacht met betrekking tot levering van uw bestelling

Wij werken met leveranciers over de hele wereld en daardoor kan het soms zo zijn dat een product vertraging oploopt, uit de collectie gaat of verkeerd wordt geleverd. Natuurlijk doen we er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren en een perfect product te leveren. Na ontvangst van uw artikelen van de leveranciers sturen we dezelfde dag nog uw bestelling de deur uit. Als u een bestelling voor een bepaalde datum nodig hebt, vragen wij u om dit aan te geven bij 'opmerkingen' tijdens de bestelling. Wij houden hier dan zo goed mogelijk rekening mee en houden u op de hoogte.

 

Klacht met betrekking tot kwaliteit van de artikelen

Na ontvangst van de bestelling dient u de geleverde goederen onmiddellijk te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken per e-mail te melden. Mocht het geleverde product niet geleverd zijn conform uw bestelling of niet voldoen aan de omschrijving op onze website, dan horen wij dit graag gelijk, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt ons bereiken via ons e-mailadres.

Uiteraard kan het voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet, bijvoorbeeld als een dansschoen na kort gebruik extreme slijtage vertoont. De garantietermijn op de schoenen en overige artikelen is één maand na ontvangst van uw artikel. Daarnaast hebben we de garantie van onze leveranciers, die kan oplopen tot een half jaar. U kunt naar de garantie van uw vragen per e-mail of telefoon.

Elke garantie die we geven is uitsluitend van kracht als u de producten met een normale frequentie gebruikt en ze op de juiste manier hebt onderhouden. De schoenen dienen te worden onderhouden volgens de onderhoudsvoorschriften die op onze website vermeld staan. Indien u kiest of hebt gekozen voor een afwijkende onderhoudsmethode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard. Ook vervalt de garantie als u zonder overleg zelf getracht hebt het gebrek te herstellen. 

Voor vragen over uw garantie of het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice: [email protected].

Recente bestellingen: 29 min geleden
Uit: Meppel

-5% Korting
Op je eerste bestelling.
Gebruik kortingscode in HOOFDLETTERS: FIRSTTIME